Subject: FW: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 08:06:48 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/492-6

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Monday, March 17, 2025 5:15 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: Arvo Veltri <[email-masked]>; Erik Jüriöö
<[email-masked]>
Subject: RE: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni
projekti kooskõlastamata jätmine

Tere,

Vastavalt eelmisel nädalal (13.05) toimunud koosolekule, edastame
kommentaaridega tabeli, lisatud manusesse ja korrigeeritud projekti, mille
saab alla laadida lingist:

<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EspDOkoVXuhFh0Ij7qlnGhABRVhBfIs2hSIuZ
Do67Lo5tg?e=V0NUNY>
https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EspDOkoVXuhFh0Ij7qlnGhABRVhBfIs2hSIuZD
o67Lo5tg?e=V0NUNY

Töövõtja ja Tellija on valmis sõlmima 3-poolse koostöölepingu
Transpordiametiga.

Palume projektile kooskõlastust, mis on aluseks koostöölepingule.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 11, 2025 2:30 PM
To: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Erik Jüriöö
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni
projekti kooskõlastamata jätmine

Tere

Tänan vastuste eest.

Lisasin tabelisse kommentaarid vastustele. Fail lisatud e-kirja manusesse.

Vajadusel oleme nõus mõlemaid osapooli rahuldava lahenduse leidmiseks
tegema ka Teams’i koosoleku.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 10:36 AM
To: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Arvo Veltri
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Erik Jüriöö <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni
projekti kooskõlastamata jätmine

Tere,

Täname selgituste ja ettepanekute eest !

Arutasime Tellija ja Töövõtjaga koosolekul Transpordiameti poolt kirjas
(26.02.2025 nr 7.1-2/25/492-4) toodud märkuseid-selgitusi ja võimaluste
piirides saame enamus ettepanekutega arvestada, kuid mõningatel juhtudel,
kahjuks ei ole see võimalik.

Edastame vastustega tabeli tutvumiseks, lisatud manusesse.

Palume Teie poolt tagasisidet esimesel võimalusel hiljemalt 10 päeva
jooksul s.o.17.03, kuna sellest sõltub projekti menetlus ja ehituslubade
väljastamise tähtaeg.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 2:11 PM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni projekti
kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Nikerjärve reoveekogumisala ÜVK kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 26.02.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/492-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.